brysk lördagsmorgon

vaknade vid kvart över 6 av att någon någonstans i huset spelade musik med massa bas. suck tänkte jag och vände på mig. men det var ett sånt irriterande ljud att det inte gick att somna om. så till slut blev jag irriterad och gick på basjakt i huset. Detta inbegriper då att jag var tvungen att plocka på glasögon, tröja byxor och skor eftersom jag bor runt hörnet. Efter en genomgång av varje våning kom jag fram till att det var min käre vän D. som var morgonpigg och spelade lite musik. Då kände jag mig genast mindre arg och när jag snällt bad honom sänka så bad han så mycket om ursäkt.
Jag brukar alltid kunna sova mig igenom oväsen men jag kanske har vant mig nu i sommar eftersom det varit så tyst. Och sen hördes ju inte musiken utan bara basen.. kan vara det med.
Men nu är jag i alla fall vaken och pigg. så slutet gott allting gott :)

Ska sleva i mig min lördagslyxfrukost och gå och leka flyttgubbe.

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Kikar in o kollar hur du har det! Hoppas lördagen blev bättre än den började;) Ses på måndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback