glädjeämnen

woho! Idag dyker min älskling upp. Inte för att det är många timmar jag får ha honom ifred men ändå. Alla minutrarna räknas. Och det är ju faktiskt mindre än 2 veckor tills han kommer hem "på riktigt" igen. Jobbigt med distansförhållanden även om det bara är temporärt. Man får verkligen uppbåda all kreativitet man har ibland för att inte känna sig allt för ensam. Jag är ju så van att han är här hela tiden annars. Tur att jag har snälla vänner som sysselsätter mig med diverse saker så jag får sällskap. Tycker om sällskap och herr dils kakor. Alltid är det nån ny sort vi ska testa. Gott :).  Får se vad han hittar på idag. Det blir nog en sväng till dem senare.
Nu ska jag börja plocka ihop här och straxt gå ut i solen. woho! sol! tur att man är lättroad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback