kass?

Har idag varit ute på skjutbanan för första gången efter sommaren. Det gick väl inte superbra. Det kändes som att jag hade glömt åtminstone hälften av vad jag borde kunna. Jag och min tumme brottades om vem som hade kontrollen över pistolen och min klena arm ville helst gå hem och lägga sig. Tur att jag är så himla envis, annars hade det nog gått ännu sämre. Jag måste komma i form så att jag kan klämma in mina sista guldserier, åka på några tävlingar och sen skaffa min egen pistol. Vi får väl se hur det går men jag tror och hävdar bestämt att det skulle gå bättre om jag hade en pistol som faktiskt passade min hand. Klubbvapnet jag lånar nu är lite för brett för att det ska gå riktigt bra, därav tumbrottningen.

Jaja, nya tag nästa vecka. Och sen får det nog bli ett styrketräningspass i helgen med tyngdpunkt på armarna. Det är alltid en fördel att orka hålla i pistolen :)

Bästa resultat denna veckan: 42. Guldkravet är 46 och det ska jag egentligen klara.
Uppdaterar er nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Klart att det går bättre om du har en pickadoll som passar just dig! Då kommer du blir värsta James Bond säkert;)
Lägger till dig i min länklista om det är ok?
Ses i morrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback