långa och röriga dagar

Jag är trött!. Inte bara sömnig utan trött. På det mesta faktiskt. Inte för att det är någons eller någots fel, det bara blir så ibland när det är för mycket. Hade jag inte haft min vän d. nu i veckan så vet jag inte vad jag hade gjort. Eller jo.. jag hade sprungit ännu mera fram och tillbaka mellan jobbet, lägenheten och andra aktiviteter. Det kostar på att ha en liten vovve, samt en sambo som är på vift. Han kommer dock hem i natt så d. ska bli löst från sin promenadsyssla imorgon.

Ska försöka jobba mindre imorgon för att få tid att handla samt städa. Hela skaraborg lär vara i Skövde och handla imorgon så ju tidigare man kommer iväg desto bättre. Sen måste jag städa för vi får besök imorgon kväll.

nu ska den här långa dagen få ta slut. Ska bara kolla vädret för morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej f.d. kollega! ;) Hitta hit via Maians blogg. Hoppas allt är bra med dig, själv är jag helt slut efter en första kaotisk vecka. Shit vad det har varit mycket att göra, jag har sprungit som ett skållat troll och stensomnat på kvällarna. Saknar er lite, har fått nya rums-kollegor som jag inte riktigt lärt känna memn det blir nog bra. Har fått 5 kurser så det är så gott som heltid. Ska kosta på mig en ny cykel nu när jag får lön :)
Ha en bra helg, kram Linda

2007-08-24 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback