Söndag

Det blev en lugn och skön lördagkväll framför tv:n med Shrek 2 och utemat. Det var nog bra för mig. Sen stupade jag i säng och sov som en stock till 7 imorse. För då hade jag tydligen sovit färdigt.
Jag tror dock inte att min nostalgitripp är över än, men den har gått in i en annan fas där jag inte är akut ledsen i alla fall. Den här fasen är oftast uthärdlig. Förhoppningsvis är allt som vanligt imorgon igen.

Idag ska jag.. nej inte jag utan vi styra upp verksamheten lite. Storhandla, göra matplaner för veckan, kolla pengaläget och ta lite beslut om investeringar. Dessutom ska vi jaga rätt på en tvättstuga igen. Det börjar bli fullt i tvättkorgen. Jag måste få lite ordning på det praktiska så att jag kan varva ner. Det får gärna vara kaos men det ska vara ordnat kaos annars trivs jag inte. Hur man sen definierar ordnat kaos är en annan fråga :)

Och så är det bäst att ta lite extra långa promenader med vovven eftersom det ska vara sista sommardagen idag.

Må gott i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback