tid för mig

Det tog jag mig idag. Smet från jobbet vid 13. Hade kanske kunnat stanna nån timme till men då hade jag varit i lika dåligt skick som jag varit varje dag resten av veckan. Travade ner på stan och unnade mig att prova lite kläder. Bestämde dock att några mer kläder blir det inte förrns vågen visar minst 3 kilo mindre. och det är bara ungefär en åttondel av den totala summan som borde dras bort. *suck* För att lyckas måste jag ha fler sånna här dagar.. med tid för mig.

Har bestämt att de får klara sig utan mig på friskis imorgon. Jag måste helt enkelt få en sovmorgon. Förra veckan gick ju det åt skogen, denna veckan är min käre vän med musiken inte hemma så jag klarar mig från honom i alla fall. Men med min otur så kommer det väl 10 flyttlass med nya studenter imorgon bitti.

Apropå det så träffade jag våra nya grannar igår. Två små pojkvaskrar som såg rätt beskedliga ut. Måste prata med dem om ofoget att låsa ytterdörren. Det har vi aldrig gjort så jag blev lite förvånad när jag kom ut en morgon och fann dörren låst. Sen har de inte varit här men så imorse var det låst igen. Och igår stod en soppåse utanför deras dörr typ hela dagen. Det funkar inte heller eftersom vår lilla hund kommer tycka att det är jättespännande. Kanske ska prata med dem innan min pojke kommer hem. Han kan bli lite överirriterad på sånt.

Har bestämt mig för att morgondagen ska bli en bra dag. Ska på inflyttningsgojs hos mina vänner och sen på kvällen så blir det fest. Det är ju Back to school imorgon och en hel del gamla goda vänner har lovat att dyka upp. Så jag ska ladda från det jag vaknar.

Nu popcorn och Stargate Atlantis.. woho fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback