When all hope is lost?

Vad gör man när man prövat det mesta och inget hjälper? Min håglöshet verkar vara här för att stanna. Min energi får inte ladda färdigt vilket gör att den redan är slut bara jag har gått upp på morgonen. Jag ska försöka med att sova ut ordentligt på lördag men vi får väl se hur det går med den saken. Om jag gör som det mesta annat denna vecka så blir det nog inte så superbra direkt.

Dagens positiva tankar får vara att min gosiga sambo har lagat matlådor till mig så jag slipper köpa lunch :)

Nu mot sängen
*poff*

Kommentarer
Postat av: Maia

Låter som att fröken behöver en semester. Eller iaf miljöombyte och umgänge med folk du tycker om.

Vilken tur att det är julhelg och nyår snart.=)

En annan tanke kan vara att röja bort energitjuvar. Exvis städa undan stök och bök hemma, ta tag i allting man tänker "det där måste jag göra snart" om NU och få dem avklarade och därmed få bättre samvete o minska stressen på en gång. Fundera över om det känns jobbigt att umgås med någon som gör dig trött eller nedstämd, och kanske undvika det ett tag. Prioritera, och rationalisera bort det som inte är superviktigt. Prioritera dig själv och göra det du tycker om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback