Klagomuren

Jaha.. jag hade hoppats slippa ta till denna kategori men nu går det inte längre. Jag är så UTTRÅKAD!
Det händer ingenting på jobbet. Hur skoj är det egentligen att sitta i en telefonväxel där det inte ringer något. Det kanske ringer ett samtal i kvarten.. om jag har tur vill säga. Och då är vi två som slåss om att få svara. Min surfning är avklarad efter en timme eftersom det dessutom är sommar, semester och nyhetstorka i detta land. Jag har sjunkit så lågt att jag löser korsord. Men inte ens det funkar idag eftersom jag är nära att lägga huvudet på bordet och sova bort ett par timmar. Vilket kanske inte gör något när man tänker efter.
Just nu försöker jag bota min sömnsjuka med ett glas vatten och med lite soldans. Solen är visserligen framme idag men den är inte så varm. Måste ha mer sol!

Dessutom har jag lång dag idag. Ska iväg till mitt andra jobb efter detta. Det kommer att bli segt. Mest för att jag inte alls känner för det. Det är svårt att peppa någon annan när man själv inte är på humör. och eftersom det är det som jobbet går ut på blir det lite besvärligt.

Kom även på förut att jag glömt betala räkningarna. Får försöka komma ihåg att fixa det när jag kommer hem. Jag börjar tro att jag lider av närminnesförlust. Det spelar liksom ingen roll på hur många ställen jag skriver upp saker, jag glömmer dem ändå. och inte tittar jag efter där jag har skrivit upp heller. typiskt.

Nu ska jag snart få ta del av dagens ljusglimt. Cissi har bakat bröd till frukostfikat ;).

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Åhhh vad gott det lät! Hoppas hon gör det i nästa vecka oxå;)
Ses på måndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback