Simpsons

Sluta läs NU om du inte vill veta något om filmen! och säg inte att jag inte varnade dig.

Så har man sett den. Den var precis som jag tänkt mig. Ett extralångt super-duper-avsnitt med extra fluff. Kalas!

Saker jag inte kommer glömma i första taget:
* Homer riktar sig till biopubliken och kallar dem losers eftersom de betalar dyrt för att se något som de kan se hemma.
* Barts taveltext ;) I say no more!
* Lisas perfekta ögonblick.
* Marge spelar över sin bröllopsvideo.
* Bart kramar Flanders medan dennes söner vilt viftar med fingrarna mot halsen i en "No don´t do it!"-gest.
* Homer skaffar gris. Spiderpig Spiderpig...*nynnar för mig själv* måste skaffa soundtrack
* Maggie säger sitt andra ord hittills. Woho!
* Springfields "Nationalsång".. åter igen.. måste ha soundtrack

Tja..jag kan inte säga annat än att jag är nöjd och glad. och om du inte sett den:

Se den bums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback