Adjö friskus

Jag är sjuk! Eller ja inte _sjuk_ sjuk. Jag har mest ont. Jag har en inflammerad vänsterhand som nog snart måste få sitt andra läkarbesök för det börjar bli svårt att röra fingrarna. Äter pencillin men det gör mest att magen får fnatt och inte så mycket för att hjälpa handen. Funderade lite på att göra min blogg till en klagomur för mina åkommor. Förra veckan hade jag ett besvärligt munsår och så fort det började läka så fick jag detta på handen. Så jag har nu slutat förvånas över saker man kan drabbas av och betraktar mig nu inte mera som den friskus jag alltid ansett mig vara.
Fast mina tänder mår bra i alla fall. Har inte varit hos tandläkaren på 7 år och var iväg i måndags. Hade inga hål och den enda förmaningen jag fick var att köpa en mjuk tandborste för att jag hade sönder mitt tandkött i min iver att hålla rent. Så det har jag gjort nu.
Tanken var att denna veckan skulle jag börja träna men eftersom jag inte kan stödja på handen så är det nog jogging och benövningar som gäller, och det var jag mindre sugen på. Jag ville ju gå på pass.*suck*

Nu ska jag gå och värda i alla fall. Det är inte så krävande.
*vinkevink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback