lugn morgon

Min vana trogen blir det morgondatande på tisdagar. Eftersom jag tränar på kvällen känns det lite overkill att duscha på morgonen också till och med för mig som annars är lite för renlig. Istället får jag en lite stund för mig själv framför datorn. Sambon och vovven sover fortfarande och det är så lugnt och tyst. Härligt.

Nu har jag bara en sida kvar att kolla sen ska jag försöka fixa mitt vinterbångstyriga hår och traska till jobbet. Vi får se vad som händer idag.

*poff*

ps. jag är fortfarande mätt sedan igår, *rap* lite ofint jag vet.. men det kan inte hjälpas ;)

Kommentarer
Postat av: majda

Ha en bra dag. Läs & kommentera i min blogg!

Postat av: Maian

Jag var också mätt. Sen sov jag till 9 också. Inte bra, inte bra.

Nu borde jag ge mig ut och gå och bränna åtminstone några kalorier...=)

2007-11-13 @ 13:30:33
URL: http://maian.blogg.se
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Hoppas det går bra med tränandet! Jag ska iaf försöka ta mig ut på en powerwalk snart;)
Ses i morgon!

2007-11-13 @ 16:10:22
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback