städmani..

.. har vi haft i dagarna två. Det är mycket mindre skrot i vår lägenhet och mycket mindre damm. Vi kan ta oss fram utan att snubbla över saker. Kors i taket! Jag tror till och med att den förhatliga skjutledarväskan skulle kunna få plats i ett hörn väl gömd för mina tår :). Nu dröjer det nog några veckor innan det är dags för den igen.

Vi har också avslutat en epok. Tuborg-guld-glaset som suttit på vår hallvägg sedan urminnes tider (och flera hyresgäster bakåt) vilar nu i sin gröna grav(läs pappersåtervinningen) ute på gården. Det blev lite tomt på väggen men det var det nog värt. Ska nog hänga upp vår söta koppelkrok istället.

För att avrunda helgen så bokade jag 8 timmar tvättid. Denna gång hinner jag nog med nästan all tvätt. Och hoppsan hejsan om det inte är dags att lägga i ny tvätt igen.

*poff*

Kommentarer
Postat av: Maian

Hehe, det var mitt glas. Och brorsans före oss. Men det har bara suttit i er lgh i två "generationer". Innan dess satt det på min dörr i korridorrummet på P6A.=)

Postat av: wizkaz

aha där ser man. Fast två generationer blir ju ändå en
8-9 år ;)

2007-11-20 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback