bortglömd och glömma bort

man får verkligen försöka glädja sig åt småsaker. För det mesta går verkligen inte vägen just nu. På jobbet strular nästan alla system vilket betyder att vi jobbar dubbelt så mycket som vi borde. Tror dessutom att lovat bort mig på två olika saker imorgon. Jag är alldeles för glömsk för mitt jobb just nu.
Men det är ju inte bara våra system som krånglar. Frågade K som är insatt i morgondagens bordsplacering för "firmafesten". Hon tänkte efter både länge och väl och kom fram till att du är ju inte med?!. Då känner man sig inte lite bortglömd och nästan gråtfärdig. Tydligen så har deras webbanmälan krånglat så att en del har fallit bort. Men nu är jag i alla fall inpetad. Får väl se vart jag hamnar dock. Det fanns inte så många reservplatser kvar. Förhoppningsvis blir det inte jättetrist. Är dock lite mindre sugen att gå just nu.

Vi får väl se hur det blir.
Nu ska jag äta sen lunch
poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback