fruktarian?

Nu har det blivit ett antal träningspass, jag måste vara uppe i fem eller sex. Härligt! Idag kändes det dessutom lite lättare. Funderar på att uppgradera mig men jag väntar ett par veckor till. Måste ju testa så att jag inte bara hade en bra dag. Vill ju inte köra fast på en gång när jag byter. På lördag ska jag testa danspass. Det ska bli jättekul. Har hört en hel del bra om dem så det ska bli intressant att testa. Vi ska kanske ha det nästa termin här, denna gång är det bara gästledare. Men ändå.

det hjälper ju dock inte att träna när senaste veckan har varit fylld av utemat, läsk och alldeles för mycket godis. Funderar på att bli fruktarian kombinerat med köttoman. Typ bara kött och frukt. Det kanske vore något.. eller nä. Det blir ju så tråkigt i längden.

Nu ska jag förstöra träningen med tacos igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback