känningar?

Mitt i webbdesigndjungeln fick jag lite förkylningskänslor. Jag nös ett par rejäla omgångar. Inget såntdär dammrelaterat utan verkligen förkylningsnysande. Min näsa försöker producera snuva och till och med mina ögon verkar småirriterade.

Jag slår vad om att detta är mitt straff för att jag tidigare idag hävdade att jag inte haft magsjuka sedan jag var liten. Suck. jag höll faktiskt i bordskivan när jag sa det. Det var säkert inte riktigt trä i den. AHA.. det är Ks fel. Hon sa att det säkert var trä. :) Kan vara hon som smittat mig också.. fast det var längesedan hon var sjuk nu. Kanske ska skylla på M istället :)

Eller på sambons spontana löprunda i söndags. hmm

*funderar vidare i sängen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback