slapp

jag skippade jympan idag. Lite fegt men jag tror det var rätt beslut. Jympa ska vara slutkörande på ett uppfriskande sätt, inte bara slutkörande. Eftersom jag är aningens sliten sedan gårdagen så bestämde jag att min mage inte skulle klara ett jympa pass.

Jag grämer mig dock aningens då min favoritledare skulle hoppa in och ha passet idag och sen för att jag inte ska träna nästa vecka för då har vi värdgruppsmöte den dagen. Så det blir två veckor utan regelrätt träning, vilket helt klart är mindre bra. Dessutom kommer jag missa massor av promenader eftersom jag ska jobba heltid framöver. Ska nog försöka ta en promenad extra varje dag bara för att.

Nu ska jag vara onyttig och börja laga tacos.. de andra kommer snart.
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback