summering


Jag lyckades med frisyren både idag och igår. Det enda som inte blir lika bra är lockarna. Får se om jag härdar ut en vecka eller måste gå och köpa "power curl". Eskä Täske tänka sig.. jag som inte är så fåfäng alls annars.

En sak jag upptäckte att jag inte kunde härda ut utan är tribe. Jag har nu varit busig och beställt säsong 2 från england. Det är fortfarande minst 50 kr billigare att beställa från utlandet. Helt knäppt egentligen. Förhoppningsvis skickas den imorgon och då borde den vara här på onsdag. Jag får väl hålla tummarna.

Gårdagens feberattack lättade och dagen avslutades med jättemysig fest hos fröken S. Massa goda vänner, god dryck och trevliga tilltugg. Vi hittade videon till Corky & the juice pigs på youtube och sen var kaoset ett faktum. Det finns verkligen vad som helst på den sidan. Men kul är det. Jag och sambon traskade hem vid 1 lagom glada och gick ut med vår inte lika glada hund. Han var väldigt sällskapssjuk imorse. Så fort han fick komma in i sovrummet så bökade han sig in under mitt täcke och stannade där tills jag behagade gå upp. Han är som ett litet värmeverk, och det behövs ju verkligen när man själv har feber och är alldeles lagom för mycket varm redan :)

Nu ropar tvättstugan på mig. Trevligt med rena kläder.
poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback