te-uppdatering

Så var det morgon igen! Och tisdagmorgonens vana trogen så hade jag nästan tänkt komma i tid till jobbet men så kom jag på att det inte fanns så mycket att göra på mitt skrivbord så jag unnade mig morgonte. Inte 7 minutersteet men ändå :)

På begäran:
7minuterstéet är från Koobs (tror jag det stavas) det kallas yoga-te och mitt har smak av kanel + alla andra kryddor som man har i pepparkakor. Så det smakar alltså pepparkakor.

Nu är dock morgontéet slut så jag ska trava till jobbet.

Nästa inlägg tror jag får behandla stavning och böjning av te. :)

Kommentarer
Postat av: Maian

...ja, sålänge man inte dricker "engelsk bestämd artikel" så är jag nöjd.=)

Hoppas ni inte tyckte det blev alltför sent igår. Kände själv att ögonlocken började trilla ihop det sista. Pajen var dock kanongod och kaffet var gott plus!

Postat av: Maian

Så länge man inte dricker "engelsk bestämd artikel" så tror jag att jag kan känna mig nöjd. Är värre med folk som käkar "lasange", nu senast såg jag nån som skulle äta "potatisgratägn". Jag hoppas det var ett fingerslintande på tangentbordet.

Hoppas det inte kändes alltför sent igår. Märkte själv att mina ögonlock började trivas väldigt bra stängda det sista. Äpplepajen var dock kanongod och kaffet var stort plus! Och vovve söt!

2007-10-23 @ 14:33:32
URL: http://maian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback