tränat teflonminne

Jag har under ett par dagars tid verkat glömma det mesta. Igår frågade jag C minst 2 gånger om hon hade sett min nya frisyr fast jag redan hade visat den. Imorse var jag tvungen att fråga kollegorna massa saker som jag egentligen vet. Det verkar inte fastna på rätt ställe.

Glömde tala om att igår var femte veckan i rad som jag masade mig till träningen. Det är jätteroligt bara jag kommer dit så därför tycker jag det är viktigare att tvinga sig själv att gå en gång i veckan istället för att konstant hoppa över de andra tillfällena. Jag menar, dumt att ha mål som man ändå inte tänker uppfylla. Detta mål tänker jag fylla ända till jul, sen får vi se om jag ska utöka. Det beror ju lite på hur schemat kommer att se ut till våren.

Igår tog jag i alla fall i lite extra och jag vet ju att jag egentligen orkar men för konditionen så var det nog på gränsen.

Det sägs ju att träning är bra för det mesta, även för minnet så vi får väl hoppas att vi ser en bättring av teflonet frammåt jul annars är det något annat fel :)

Nu ska jag försöka komma i säng i tid. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback