var sak har sin tid

Nu tror jag bestämt att det är dags för extra tröja på morgonen, eller en lite halsduk och tunna vantar. Jag är så frusen så jag knappt har tinat ännu. Och då har jag ändå hunnit gå hem. Jag tror jag börjar bli lite känslig för kyla. Det brukar jag inte vara annars. Brukar mest ha kalla fötter och händer men inte såhär illa. Tror jag får bygga en bastu.

Sedan tror jag också att det återigen är dags för några djärva beslut gällande mångt och mycket i vardagen. Det börjar bli en del nu igen och det behöver rensas.

Just nu tror jag mest att det är hög tid för eftermiddagste under ett täcke i soffan. Jo ni läste rätt, täcke blir det. Filtarna är nämligen nytvättade men det är inte hunden. Hans husse får ordna det ikväll.

Nu te.. och kanske tribe ;)

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Mycket te behövs det! Ses i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback