Dålig planering

Men snälla nån!

Jag spanade just in kvällens tv-tablå. Det finns återigen ingenting att titta på. Det är sport, lotteriprogram, en hel läskig timme med AFV, hela 2 gräsliga filmer med van damme, dock bara en med Leo di caprio, miljömumbojumbo på kunskapskanalen och ett par brittiska deckarserier som jag inte följer.
Skulle eventuellt kunna tänka mig att se Cocktail med Tompa lite senare men tills dess då.. jag skulle ju ha "slappa i soffan kväll". Får väl se om jag har någon gammal hederlig disneyfilm liggande. Det är i alla fall kvalitet.

Det är bara att konstatera. Tv-kanalerna är för dåliga för att göra en bra tv-tablå.
Detta får bli mitt ilandsproblem för dagen.. trots att det är en repris ;)

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Du kan aldrig gissa vad jag gjorde! Jag såg på fotboll!!! Korst i taket;)

Postat av: wizkaz

Men.. men.. du tycker ju inte om sport. Då snackar vi dålig tv. :)

2007-09-09 @ 18:49:06
Postat av: David Lundqvist

Här finns bra tvtablåer.

2008-02-02 @ 11:50:32
URL: http://www.tvall.tv
Postat av: wizkaz

Tack för tipset. Den ser riktigt bra ut. :)

2008-02-02 @ 18:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback