djärva beslut

tror helt klart att det är dags för några sådana.

Jag började lite lätt i lördags då jag bestämde mig för att om det skulle bli rent längst in i hörnen i vardagsrummet så var det lika bra att jag möblerade om. Så det gjorde jag. I alla fall halva. Det blev jättemycket mer plats.  Så nu kan pojken ha golfbagen inne utan att jag snubblar på den. Jag ska lägga upp bilder när jag har bytt till de nya gardinerna jag köpt. Vilket också var ett djärvt beslut i sig.

Mitt stundande djärva beslut handlar om skolan. Jag ska nog avbryta en av mina kurser. Den är visserligen jätteintressant men jag hoppas på att den går till våren igen. Jag kommer nog att få lite mer extrajobb den närmaste tiden och det betyder pengar så skolan får vara i andra hand.

Jag har också beslutat mig för att ruta in mitt liv lite. Jag gör vissa saker vissa dagar och så får det vara. Samt att vissa dagar och tider gör jag inte vissa saker. Det blir lugnare i mitt huvud och i min själ på detta viset. De besluten handlar ju också om att inte göra sig själv besviken.  De dagar man tagit itu med det man föresatt sig känns ofta så mycket bättre.

Dags att beta av "att-göra-listan" poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback