glädjeämnen

idag har varit en bra dag. Dock började den aningens tidigt för att jag skulle till friskis och värda men annars har det bara varit positivt.

Svärföräldrarna dök upp straxt efter 12 med brunch. Sen bar det av till stan via golfshoppen(suck), svärmor behövde nya handskar. Väl på stan letade vi först skor, sedan väskor och sedan lite tröjor och byxor. Jag vågar säga att det var väldigt effektiv shopping samt att jag nog har ett sinne för vilka kläder som passar för vissa personer. Vi var således bara inne i en skoaffär, en väskaffär och faktiskt bara 3 klädaffärer och hittade massor av kläder.
Eftersom jag så "snällt följde med och shoppade" fick jag en muta, ett par skor :) woho!

Precis innan vi blev utkastade från kappahl för att de stängde så hittade jag ett par byxor! Kors i taket! Och det var 100:- rabatt på dem just idag. Fast det såg ju inte jag för jag var så stressad så det blev som två önskningar i en. Dock ingen choklad :(.

Chokladen gav jag bort till min sambo när vi dessutom blev utbjudna på middag. Massa mat så vi nästan rullade hem. Rekomenderar Mangos grill-rätter för som min sambo sa.. vi vet ju inte om pastan är god! Logik på hög nivå.
Kaffet var också gott, speciellt med after eight till.. eller vänta nu.. den gav jag ju bort.

Väldigt skönt att mätt och belåten komma hem och ÄNTLIGEN ha ett vitrinskåp på väggen. Nu ska jag bara fylla det!

Imorgon ska jag byta gardinerna också och då ska det bli kort. så det så.
*poff*

Kommentarer
Postat av: Maian

Trevligt att Mangos grill är ok - vi ska ha avslutningsmiddag med jobbet där 19 okt o jag har precis skrivit upp mig för grillplatta.;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback