gravpizza?

Det finns ju gravöl.. men finns det gravpizza? Om inte så har vi uppfunnit det. Slängde ett par av sambons skor idag som jag tror att han har haft sedan innan vi träffades. Det vill säga lite mer än sju år. Begriper inte hur han lyckats ha dem så länge. Alla mina skor slits mycket fortare. Jag slängde i och för sig ett par jättegamla favoritskor i våras men då hade jag inte använt dem på ett år. Fast de var nog bortåt 10 år eventuellt ;)
Sedan åt vi i alla fall pizza. Fast det var nog egentligen inte för att sörja skorna.. men vi kan ju låtsas :)

Om jag orkar lite senare så ska jag lägga upp bilder på mina lördagsfynd. Det blev en tur till medeltidsdagarna i skara och en snabb shoppingrunda i commerce på hemvägen.

Nu ska jag se om någon har bjudit på mina auktioner. *Försvinner i en magisk rökpuff*

Kommentarer
Postat av: Frida

vad är det som du auktionerar ut? Och vart??
Ska med sälja av lite stuff, mobiltelefon, skor och kläder... Alla tips emottages tacksamt...

2007-09-10 @ 13:29:29
Postat av: wizkaz

Frida:
jag auktionerar ut lite kläder på tradera. Det viktigaste där är egentligen att man har bra bilder på det man vill sälja och att man har en kort och koncis beskrivning. Det bästa är att man kan auktionera gratis och betalar om och när man säljer något.

2007-09-12 @ 14:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback