helgen som försvann

Det är söndag?! Vad hände. Vart tog min helg vägen?

Jag tror det var tvätt och städmonstret som tog den. Vet inte riktigt hur det gick till men jag minns att jag bokade en tvättid och sedan är det liksom svart :)

Fått lite ordning, diskat, tvättat ett helt berg, dammsugit med mina nya fina påsar från
dammsugarpåsar.nu . Det gick kalasfort att få dem och ett gratis nytt filter. Nu vill vår slöa maskin helst suga upp golvet. Äntligen rent! woho!

Fredagskvällen spenderades med thaimat framför sci-fi-fredag, vår ultimata tv-kväll. Spelar dessutom in Midsommer murders på 24:an och ser dem på lördagen. Det var ett lite småintressant avsnitt denna veckan. Om häxor och självantändning. Att man dessutom har något snyggt att titta på i nästan två timmar är ju inte fel. Och nej.. jag menar inte "Barnaby" utan hans betydligt yngre assistent ;)

Igår traskade vi även upp en sväng till Thurs. Hon ska ju ut och åka i veckan så det kändes bra att vinka av lite i förväg i egen hög person s.a.s. Det blev lite kaffe och lite jordnötter och prat. På det hela taget mycket trevligt.

Idag har jag passat på att ockupera sambons dator för lite dataspelande när han inte var hemma. Gött. Behöver spela av mig lite ibland. Och så har vi jagat föda.. bland alla andra på maxi. Vi hade tur som åkte tidigt. Jag var där en sväng till med cissi lite senare och då var det trångt delux.

Nu blir det ut med vovven och sedan sussa sött i nybäddade sängen.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback