inte vårkänslor?

Våren är här med besked och sommaren i antågande. Jag har en jobbdag kvar på denna veckan sedan väntar 5 dagars helg! Nej jag har inte vårkänslor *skakar mycket bestämt på huvudet* Det finns så mycket positivt i tankarna idag så det nästan blir kortslutning.

På onsdag blir det försiktig mysfest med närmsta vännerna, undras vad vi ska äta? *fnular lite* Elli hävdade champagne och grillat.
Torsdag blir en härligt lat dag. Jag är till och med ledig från friskis :), Får smida mer planer på vad jag inte ska göra senare.
På fredag bär det av till Göteborg för vårshopping. Jag och elli ska ut och spendera, det ska bli så kul. Lagom till jag kommer hem på kvällen så har svärföräldrarna intagit lägenheten förmodligen med hund och son i släptåg.
Lördagen bjuder så på mer shopping med svärmor i det lite mindre Skövde men ändock, medan sambo hans bror och far spelar golf.

På söndag blir det så ett litet möte på friskis på kvällen men hela dagen får nog gå åt att ta igen mig.. som vanligt :)

Nämde jag förresten att onsdag och torsdag var sambofria :).  Jag hoppas det blir fint väder så att jag kan hålla mig ifrån hans dator ;)

Nu är det hög tid att ta på sig en anständig tröja och åka och äta tacos.

trevlig kväll
*poff*

Kommentarer
Postat av: Thurs

Happy Beltaine!! Nu ska vi iväg och dricka champanj, hoppas det blir det för er del med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback