som vanligt

Måndagen har nästan redan försvunnit. Lika fort som helgen. Måndagstrött delux imorse. Tragglat mig igenom dagen på jobbet. Krångel med systemen, de gör inte som vi vill. Sitter och gör jobb som jag inte vill göra eftersom jag vill vänta in annat. Men eftersom det inte kommer så blir det till att smyga igång i alla fall. Trist.

Dagens avbräck kom tidigt. Redan 5 över 8 ringer växeln och säger att jag har besök. Min lilla skåning M har slut på printquota och ska skriva ut exjobbet. Då är det tur att lilla jag är i närheten :).

Smet iväg till stan efter dagens 8 timmar. Fixat optikertid imorgon och handlat lite förnödenheter som började tryta. Nu behöver vi inte handla på en vecka till. Härligt, jag tycker det är så skönt att det finns saker hemma så man slipper ha slut jämt.

Nu sitter jag mest och är hungrig och väntar på att klockan ska slå tacos.

Allt är således som vanligt denna måndag,

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback