söndagstrött sjöhäst?

Tror minsann att jag börjar bli lite söndagstrött. Förvisso har jag varit uppe längre än jag brukar. Vaknade straxt innan 8 av min träningsvärk och bestämde att det var dags att gå upp. Har städat sovrum och badrum, tvättat lite och diskat. Har också hunnit söndagsfika med vännerna. Vi fick med oss herrskapet disse och elli, supertrevligt även om humornivån var likamed bakissöndag, sjöhästar.. jag säger då det. Ibland är jag bara knäpp. Fast de andra skrattade i alla fall så riktigt hemskt var det nog inte.


Nu står kvällsmaten tillika matlådan i ugnen och snart är det dags för NCIS, har längtat hela veckan. Jag behöver mer mord att lösa. Missade Midsommer i fredags pga av min extrema trötthet så jag lider nästan brist. :) Ja, jag är konstig.

Ska gå och se om inte maten är klar. Börjar bli hungrig.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback