svammel

Idag har jag och herr disse traskat staden runt och införskaffat förnödenheter inför aftonen. Det blir lite sommarmat, potatissallad och grillad kyckling och lite hederlig cider och öl att skölja ner med. Elli och jag har även lite bubbel att smutta på.. champagnefrukosten har ju lite gått i graven i och med att så många inte är i Skövde samt att folk har jobb och inte kan vara smålulliga mitt på blanka förmiddagen. Nästa gång det är valborg en klämdag eller helg så får jag nog ta mig i kragen och festfixa något slags nostalgitripp. Det är ju sådant jag gör bäst :)

Känner mig lite tom. som om luften gick ur mig. Visserligen är jag trött efter allt traskande men det är nog inte bara det som gnager. Är på mitt "känna-mig-ensam-och-övergiven-humör" och det spelar liksom ingen roll hur många vänner som ändå finns runtomkring. Känslan jag har är att det inte är tillräckligt. Men så är det ofta. Jag vill ha allt och lite till, helst på en och samma gång. Jag vet ju att det inte går men jag drömmer vidare i alla fall.

Så nog med svammel. Nu ska jag rycka upp mig och expresstäda lägenheten innan mina besökare trillar in.

Ha en trevlig kväll!

*poff*

Kommentarer
Postat av: Maian

Hade gärna druckit ett litet glas skumpa innan jobbet i förrgår, det hade inte gjort så mycket heller för inga jagar väl support på en nästan-helgdag...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback