tid

tänkte bara tala om vad jag önskar mig för tillfället, ifall någon hade tänkt att ge mig något helt oförhappandes.

Jag vill ha en extra timme varje dag som jag kan ägna åt precis vad jag vill. Som vanligt känns det som att tiden springer ifrån en och att man inte hinner det som är tänkt. Just idag har detta visat sin baksida genom att jag har vätskebrist och huvudvärk samt börjar få känningar på den där läskiga förkylningen som sambon försöker smitta mig med.

Fler saker på önskelistan är alltså; ett stort glas vatten (gärna smaksatt), en lång god natts sömn och lite antikroppar.

Eftersom jag kan skaffa mig både vatten och sömn alldeles själv så ska jag gå och jobba på det och hoppas att det av sig själv utrotar lite baciller och virus.

natti
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback