tungt

Idag är jag grubbligare än vanligt. Har inte alls lust att vara på jobbet utan vill helst gå hem och grubbla klart först. Funderar på både det ena och det andra, som om vi någonsin kommer att få en ny lägenhet innan alla våra vänner försvinner härifrån och det blir tom och tråkigt. Ifall vi någon gång i en framtid långt borta kommer att ha råd att skaffa hus och barn. Just nu känns det alldeles för långt bort för att det ska kännas bra. Trött på det är jag.

På önskelistan idag står: en ljusare framtid.

*suck*

Kommentarer
Postat av: Maian

Jag blir nog kvar i Skövde, så oroa dig inte för att jag försvinner. Djupt rotad i trakten. Likaså Grefven, jag ser det som mycket avlägset att han lämnar stan.

Och lägenheten dyker upp. Jag rekommenderar verkligen Akelius och Storegården. Det tog mig och Johan tre månader max att få lgh hos dem, mot över ett år för Skövdebostäder. Håll ögonen öppna på tidningar och blocket.se med, det finns massor av mindre privata hyresvärdar i Skövde. Min kollega har genom envist letande lyckats få tag i en tvåa i samma hus som Fransson & Frida och American Pizza, mitt i centrum, för lägre hyra än vad jag betalar för en 1a på Billingsluttningen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback