verksamhetslusta

Lite snabbare start idag än igår, får se om jag får något mer gjort idag. Igår blev det inte många knop utan mest latande. Men det var bra det också. sådana dagar måste man få ha.

Idag bör det hinnas en massa så att jag slipper hinna allt imorgon när jag ändå inte har några planer för idag. Funderade på att traska ner till staden och spana på vårskor men det beror på om det icke-regnande vädret håller i sig. Jag ställde in promenaden igår å det bestämdaste eftersom det snöade. Men idag är det 11 grader varmt igen så man kan ju alltid hoppas.

Annars händer inget särskilt, rätt dött på händelsehorisonten idag. Ska se om jag kan få min förkylde sambo att ta ut hunden. Får försöka muta med nya byxor eller nåt ;)

Nu för att öka verksamhetslustan blir det dusch. Allt brukar kännas bättre när man är ren.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback