sånt där internät

Nu efter en väldigt lång dag så är det ganska skönt att ha en jättestor kopp te framför sig. Att sitta framför ett ganska efterlängtat mozilla-fönster och surfa lite här och där.

Sedan igår eftermiddag är nämligen nätet tillbaka. En liten känga dock till nissarna på studentnätet för att de gjort det omöjligt att registrera sig innifrån nätverket. DET kunde de ju ha nämnt innan. Jag har ju nät på jobbet så jag klarar mig ganska bra men tänk alla stackars andra som kanske inte tycker det är kul att springa fram och tillbaka till en dator med nät. Kanske våldgästa en kompis eller mamma eller traska till skolan 3 ggr om dagen för att se om det hänt något. I övrigt verkar dock uppkopplingen fungera lika bra som vanligt. Förmodligen har jag inte märkt alla fördelarna än men jag är ju inte missnöjd i alla fall.

Så kvällens gnäll avklarat. Nu är det inte så mycket mer kvar att göra idag än att gå och sova. Och det behövs!

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback