Skitbråttom och blogglös

*pust*

Dagen har verkligen passerat i racerfart. Fick jobba in i det sista för det var folk som inte hade kopierat tillräckligt mycket tentor. Kopierade original att spara så det rök om den gamla kopiatorn. Stackars den. Tur att den får vila i helgen. Jag är helt slut, fick småspringa ner till friskis efter jobbet. På väg ner viftade en pp och en my åt mig, de måste trott att jag var lite knäpp för jag bara hojtade något om skitbråttom och ångade vidare. Förhoppningsvis tog de det med ro.

Apropå vila så hoppas jag att det blir lite lugnare i helgen. Vi ska, i alla fall enligt planerna, inte ha något internet hemma. Det ska uppgraderas till bättre grejer men vi får väl se hur lång tid det tar. Så det blir en helg utan blogg. Om jag inte hittar någon att våldgästa förståss :). Men nej det ska nog inte behövas. Ibland är det skönt med nätpaus.

Just nu är det skönt med vilken sorts paus som helst. Jag är helt slut efter att ha tänkt på schema och tenta dygnet runt, imorse vaknade jag av att jag drömde att alla tentavakterna hade försovit sig. Då är man nog stressad tror jag.
Ikväll ska jag försöka sjunka ner i tv-soffan när jag kommer hem. Det känns som att det var längesedan.

Nu ska jag börja plocka ihop mig. Det är konstigt vad man hinner sprida ut sig på mindre än 2 timmar.

Mot soffan!
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback