veckans tråkigaste dag..

.. med den trevligast avslutningen.
Måndagar innebär alltid flest mail, telefonsamtal och besök från kollegorna. När det dessutom är terminsstart så är det ofta det kommer livstecken från dem man mest sällan ser, vilket i och för sig är trevligt, ombyte förnöjer som det heter :)

Men allt som oftast innebär måndagar bara massor med jobb, som aldrig verkar ta slut. Idag satte jag därför en sluttid och bestämde att jag går hem även om inte allt är klart. Jag har kommit fram till att i vissa lägen så måste man.

Det blev inhandling av taco-ingredienser och snabbstädning av lägenheten innan taco-kvällen lägrade sig. Mycket tacos blev det och efterrätt. Jag lyxade till det med äppelpaj med tillhörande dubbelsats "tosca-smet". Knäckigt värre och ganska så sött men den tog slut så jag antar att det var gott.

Så nu är jag lagom mätt och uppblåst och ska strax rasa i säng. "Ska bara" en liten stund först

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback