Äntligen helg!

Sambon är borta på annat så jag har en pysseldag för mig själv. Ska försöka ta mig ner till staden och och bara traska runt och insupa julstämning. Igår var vi på systemet och inhandlade glögg. Så lite senare ikväll blir det testning av en Dufvenkroks. Köpte de där små flaskorna. Tycker att Blossas årgångsglögger är så överpretentiösa. Massa konstiga smaker, typ havtorn, lingon etc. Dufvenkroks har åtminstone vett att smaksätta med whiskey, cognac och rom :)

Vi får se vad turen på staden inbringar. Kanske inhandlar jag något till lägenheten, det skulle ju behövas en gardin eller två. Eller något mera julpynt. Det ska jag f.ö. fördriva aftonen med. Julpynta delux.

Så ja.. det verkar som att jag borde sätta fart.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback