intet nytt

Det vart lite dött ett tag. Jag försöker vara snäll mot min dator här hemma genom att inte slå på den i tid och otid. Den börjar tycka att den gått i pension och gör saker lite långsammare än jag vill. Men just nu är i alla fall det mullrande monstret igång. Måste ju ta igen de senaste dagarnas odatande. Eller egentligen måste jag inte det. Ska egentligen bara betala en räkning och kolla om det kommit några nya lediga lägenheter.
Är väldigt taggad för att flytta men det verkar ju som om vi inte kommer få något på denna sidan om sommaren om det fortsätter såhär. Jag är redo att börja flyttpacka nu på stört. Igår sorterade och städade jag lite i våra köksskåp. Hittade lite gamla såsmixer som gick ut för ett par år sedan. Säkert blivit liggande och så tittar man på den en gång i halvåret och tänker "den skulle man ju testa ja" och sen är det bortglömt igen.

Resten av kvällen ska ägnas åt diskande och kanske ett avsnitt Buffy. Annars får det nog bli som igår, dvs. sängdags i god tid. Är riktigt trött så jag får helt enkelt bota det med sömn.

and now: get on with it

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback