sömnig delux

Hjälp vad trött jag är. Ska straxt trilla i säng. Först ska jag fixa klart min lunchlåda samt hitta ett snöre till tröjan jag tänkte ha imorgon. Det ligger säkert någonstans i min tröjhylla i garderoben. Fråga är bara vart.

Idag är det tack och lov inget NCIS mitt i natten. Så jag kommer nog slockna bara jag kommer i säng. Det var farligt att sätta upp den lilla tv:n i sovrummet.

Varit på friskis de senaste timmarna. Har haft en ny värd som gått bredvid. Detta gör ju att man gärna pratar lite mycket så jag är ganska trött i halsen. Men jag tror hon blir en bra värd så det var på något vis värt det. Fick skjuts hem av världens bästa J. (Jag tror faktiskt att han är bra på allt.)  Inte för att det är särskilt långt men skönt ändå att slippa gå. Speciellt när hunden väntar på en och vill gå ut.

Ett surfstopp kvar sedan blir det sängen.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback