till paris

Gäsp!

Idag var en ganska lång dag. Som vanligt tycker jag inte att jag fått något gjort. Hela eftermiddagen spenderades bråkandes med vår fax som inte hade lust att skicka tentor till Paris. Men det ville jag och jag vann! :)

Ägnade också en hel del tid åt telefonjagande. Fick bara tag på en av alla de jag letade efter men nu har jag i alla fall ett möte inbokat imorgon och det blir nog bra hoppas jag. Sedan har jag ett till på fredag. Lite segt att det är på eftermiddagen bara. Inget hemflexande tidigt här inte.

Nu ska jag promenera hund, sedan vika gårdagens tvättberg och sedan kanske sova lite.

Imorgon blir det mera fax till Paris,  och vanlig post med för den delen. *suck*

*tröttpoff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback