att vara eller inte vara produktiv

Hemma och småtrött efter en inte alls så produktiv dag som jag hade tänkt. Har inte fått mycket gjort alls. Det svischar förbi några mail, det ringer några gånger. Man går på kaffe, på möte och på lunch och sen försvann hela dagen. Det blir för många avbrott. Imorgon ska jag ta mig i kragen och skriva klart utkastet till ett brev samt troligtvis mailbomba ett antal personer som inte svarat på mina tidigare mail, i värsta fall får jag ta till telefonterrorn.

Eller ja.. oproduktivt. Jag har ju i alla fall lyckas byta batteri i min bankdosa, handlat mat, promenerat hunden och håller som bäst på att tvätta det sista. Så nåt har jag ju gjort i alla fall.

Bäst att gå och titta till tvätten igen. En liten maskin till hinner jag innan 23.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback