förberedelser

*pust*

Kvällsdatande i lugn och ro, tvätten är tvättad och vikt. nästan allt är förberett för morgondagen. Jag har hunnit städa undan i köket också, bara lite skrufs som inte går i diskmaskinen kvar. Men det tar jag imorgon.

Nu ska jag straxt krypa till kojs med den sista förberedelsen. Skytteprovet som gör att jag får "grönt kort". Vi skulle göra det tills imorgon, vi fick det förra veckan och min vana trogen gör jag alltid saker i sista minuten. Det gick lite halvbra förra veckan. Fick in en 44 och en snabb guldserie. Bara 2 + 3 kvar. Jag ska försöka gå in lite mer helhjärtat för det mesta jag pysslar med under våren. Då märker man nog snart vart det är hjärtat felar och då kan man göra sånna där vuxna beslut att lägga ner någon aktivitet. Vi får väl se vart jag hamnar.

mot läxläsningen
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback