Hurra..

..än finns det hopp. Det blev helg till slut även om det kändes avlägset senast igår morse.

Jag invigde helgen med att sova länge. Vovven började rumstera vid kvart i tio så jag fick väl masa mig upp och ut. Har sambofritt tills imorgon och det har allt min klipska hund räknat ut. Så nu har jag en liten efterhängsen tax att tas med under helgen. Just nu är han dock ganska så lugn. Han har parkerat i soffan och lär nog bli där tills han tycker att det är dags att gå ut eller tills jag börjar laga mat. Av någon anledning tycker han att det är riktigt intressant ;)

Jag tänkte inte göra så mycket vettigt idag. Tvätta lite senare men annars bara pyssla runt och slappa. Skönt delux. Annars orkar jag nog inte med veckan som kommer.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback