mitt i jobbet

Lunchen är just intagen. Attans att man inte har en fåtölj och en filt att krypa upp i.
Telefonen ringde precis, kollegan stannar hemma i eftermiddag allmänt illamående. Inte bra alls. Sa till henne att vila ordentligt. Annars finns ju risk att jag blir ensam imorgon också.

Annars händer här inte mycket förutom att kaffemaskinen fick spel både igår och idag om man försökte få den att servera choklad. Men nu har de varit här och lagat så det ska funka. Men de låste maskinen så ordentligt att vi inte kunde få upp luckan med någon av de fyra nycklarna. Det är ju mindre bra eftersom vi själva fyller på kaffe etc. Så jag tror att vi får ringa dem igen annars har vi ett stort ilandsproblem på halsen om några dagar. Tänk bara vad som händer när 20-30 personer inte får sitt morgonkaffe ;)

Tur att jag dricker te. hihi


Kommentarer
Postat av: Stina

Gah! tur att vi har kaffebryggare på mitt jobb, inte nån konstig maskin med låssaskaffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback