mysigt och sent

Helgen sprang iväg men ganska mycket blev det gjort ändå. Hade en riktig röjardag igår och flyttade runt på lite möbler och rensade i lådor. Har också hunnit tvätta och städa. Det finns verkligen inget som slår att vara nyduschad och krypa ner i nystädad och nybäddad säng. Speciellt inte när man också har en kopp te och det är zorro på tv :)

Idag blev det mysig promenad med vovven i solen och sedan fika med fröken S och fröken M i närmare 4 timmar. Det var välbehövligt och mycket trevligt.

Sambon kom hem från sina äventyr och tyckte att det var väldigt fint i lägenheten. Woho. Han märkte att jag gjort nåt :)
Nej nu var jag elak. Det brukar han faktiskt göra, det är nog jag som är dålig på att se när han har gjort något.

Nu ska jag gå och hämta den sista tvätten och äta en mycket sen söndagsmiddag.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback