vänta till imorgon

Igår var en tämligen dålig dag.

Vaknade till nyheten att av mina favoritskådisar Heath Leadger är död. Kul! not.

Tänkte peppa mig själv med att bänka mig framför Van Helsing i går kväll vid tv:n. Vad händer när det är 3 minuter kvar av filmen? Jo viasat går och dör så jag får inte slutet på filmen. Vet inte om man ska skratta eller gråta?

Jag är för trött för att göra någotdera. Jag sover mest. Får se om jag orkar hela dagen idag. Jag riktigt känner hur de där förkylningsbacillerna från sambon kilar omkring i kroppen. Jag tänkte att de skulle vänta till imorgon.. men vi får väl se hur det går.

Vad mer som får vänta till imorgon är sista besöket hos flemming. Idag orkar jag inte. Måste ju ta adjö av min bokguru.

Nu jobba lite till
*poff*

Kommentarer
Postat av: Maia

Inte bara Viasat som dog, jag missade också sista minutrarna av Van Helsing.

Är också skröplig och förkyld. Men funderar också på en tur till Flemming efter mitt besök hos min jobbsökarcoach på Trygghetsrådet. Inte för att jag har pengar att spendera hos Flemming eg...

Undras vad han ska göra sen. Och vad som händer med lokalen...

Postat av: Stina

Ska dom stänga Flemmings? Fruktansvärt, en epok är över.

2008-01-24 @ 15:26:16
URL: http://thedungeon.blogg.se
Postat av: Mie

Då hoppas jag bacillerna drar vidare snabbt o hoppar över dig;)

2008-01-24 @ 22:41:06
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/
Postat av: wizkaz

Maian: jodå.. det har du.. han ska ha läskigt mycket rea lovade han.
Stina: Jag vet! Tänkte skriva ett grav-ode på lördag i bloggen ;)
Mie: Jo.. drömma kan man. Nu sitter bacillerna i näsan och försöker övertyga den om att den är sjuk :)

2008-01-24 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback