gahh, vad de ändrar

ett riktigt jobbigt ilandsproblem dök upp.

Ni som känner mig vet att jag har lite svårt att vara overksam en längre tid. När jag jobbar så är det lätt att hitta på saker att göra, när jag däremot är ledig så är det inte lika lätt att hitta på avslappnande saker att göra. Idag hade jag dock ställt in mig på att se Morden i Midsomer kl 21. Vad händer då? Jo till min stora förtret så sänds det inte förrns kl 22 eftersom det är friidrott från DN-galan!

Jag är vanligtvis en stor sportsupporter, i helgen satt jag och spontanhejade framför tv:n till sporterna orientering och speedway som jag i vanliga fall inte följer på något sätt. Men när sporten går ut över mina favorittv-serier utan förvarning. Då blir jag lite putt. Så i ren semesteryra och vredesmod blir det nu mer förstörelse av dieten med vin och popcorn.

Sicka problem jag har. *skakar på huvudet åt mig själv och skäms*

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback