sol, baksidor och växter

Idag är det varmt. Det är trevligt. Synd bara att värmen verkar försvinna i slutet av helgen igen. Jag vill ha sol hela tiden... eller tja mycket oftare.

Dagens baksida är också att jag verkar vara yr nu igen. det gick bra hela veckan fram tills efter lunch idag. Fråga mig inte varför.. det bara blir så. Jag kan inte komma på att jag gjort något direkt annorlunda just idag. Det kanske bara är huvudet som vill ha helg. och det ska det bli snart.

Vi styr kosan mot kusten idag igen. svärfar ska gratuleras, den ganska stora åldern 60 har uppnåtts. Har fått order att köpa blomma från mina föräldrar så innan vi far så ska jag traska in på plantagen och leta upp lämplig växt.

Idag är det 5 arbetsdagar och några timmar kvar till semestern :)

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback