för det är jag värd!

Idag är det segt igen men massor att göra. Just nu sitter jag vrålhungrig och väntar på mat. Sedan ska det ätas, tvättas, kollas Life och bakas ett Guinnessmonster :). Vi ska ha kakfrossa på jobbet imorgon och jag har utlovat ett mastigt monster till kollegorna.
Jobbet går trots allt frammåt, jag har nästan kommit ikapp med min röra och idag innan jag gick hem kom cheferna in med resulatet av löneförhandlingarna. Av någon anledning var de smått missnöjda med min ökning, jag var mest glad :) för jag tyckte det var en helt ok ökning. Speciellt eftersom de här pengarna betalas ut retroaktivt och bör dyka upp när som helst :). Nu kanske jag kan köpa mig en ny dator ändå. Men det bådar ju gott för framtiden, att jag kan få mer pengar alltså :). För som ena chefen sa det är jag faktiskt värd!

Hepp.. dags att se om maten är redo att hämtas (ja vi fuskar idag).

*poff*

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är du definitivt värd...och med all säkerhet är du värd ännu mer

Postat av: wizkaz

Tack vännen! Det är du också! Det är vi nog många som är när man tänker efter.

2008-06-18 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback