nedräkning och vädergudar

ännu en måndag. Funderar på om jag ska starta något slags nedräkning. Jag ska ju faktiskt ha min allra första riktiga sommarsemester någonsin om ett par veckor.
Jo så får det bli: Idag är det alltså 10 arbetsdagar kvar tills jag ska ha semester.
Tyvärr blir det ingen semensterplanering idag. Däremot blir det måndagstacos, efterrättstillverkande och kanske träning om det hinns.  Det enda jag gjort idag var att lägga in beställning hos vädergudarna för fint väder i v.29. Hittills har det ju funkat menar jag. Halvrisigt väder så länge jag jobbar men ok på helgerna. Vi får väl se hur det går. Jag kanske måste offra något för att blidka dem i värsta fall.

Nu ska jag ställa om min själ så det orkar pussla lite fler scheman innan det är dags att gå hem.

*poff*


Kommentarer
Postat av: dissiminator

Den där adressen till vädergudarna skulle jag vilja ha med. Fast de kanske inte tar beställningar från atester/agnostiker/jediromantiker/discordianer? Jag får ta och blota lite själv till Tor med en brownie och en kopp kaffe.



Jäkligt skönt att ha sommarlov! räknar ner med er alla. /me fortsätter sitt liv genom proxy's ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback