jämmerdalar och toppar

Idag fick jag ett par handbollsbiljetter till morgondagens match tryckta i min hand. Nu är bara frågan vem som kan följa med. Sambon hade andra planer. Den som hojtar till först vinner :)

Efter handbollen imorgon är det så dags för pub igen, lite gamlingar, hänga på kåren och dricka valfri dryck. Trevligt ska det bli.

Mina traderapaket var bra fast en mugg hade gått sönder. Helt otroligt hur man kan tappa ett paket som det står "aktas glas" på och inte säga något om det. Inte för att det var glas utan det var ganska så välinpackat stengods. Det håller nästan för att tappas i golvet. De måste ha tappat det från riktigt hög höjd eller något annat vårdslöst. Den väldigt snälla säljaren ska dock ersätta mig så jag är ganska så glad och nöjd.

Elloskläderna är nu på väg tillbaka. Får se hur lång tid det tar för dem att expediera denna retur. Vore ju trevligt med pengarna tillbaka här snart.

Dagens höjdpunkt är att vi äntligen har fått ett nytt erbjudande på lägenhet. Visserligen har vi bara plats 5 men det var precis den av lägenheterna som vi helst ville ha. Den som låg i huset bredvid herr D och fröken E. Det blev för sent att ringa för visning idag så vi får ringa imorgon och se om vi kan klämma in det då eller på torsdag. Det vore så alldeles ypperligt bra att få den lägenheten. Håll era tummar är ni snälla :)

Men äsch, nu har ju halva NCIS redan gått. Det började tidigt idag. Jag ska följa exemplet och leta mig till sängen i tid.

*nattpoff*

Kommentarer
Postat av: Mie

Lovar att hålla alla tummar för er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback